ОРКЕСТРОВІ ДУХОВІ ТА УДАРНІ ІНСТРУМЕНТИ
З класу духових інструментів:
  • дві гами (мажорна та мінорна) до 4-х знаків при ключі detashe в помірному темпі;
  • один етюд;
  • дві різнохарактерні п’єси або частина циклічного твору
З класу ударних інструментів:
на ксилофоні:
  • дві гами (мажорна та мінорна) до 4-х знаків при ключі, арпеджіо
в помірному темпі;
  • один етюд;
  • одна-дві п’єси або частина циклічного твору
на малому барабані:
  • ритмічні фігури (на два, на три, ритмічні комбінації);
  • один-два етюди
Музична грамота:
  • знаки нотації, літерні позначення звуків;
  • метр, види метру, ритм;
  • інтервали, консонуючі та диссонуючі інтервали, обернення інтервалів;
  • лад, тональність, квінтове коло; паралельні та однойменні тональності;
  • акорд, тризвук, септакорд; головні тризвуки ладу, їх обернення;
  • D7, його обернення та розв’язання;
  • Італійські терміни, що позначають темпи;
  • мелодія, каденції.
Сольфеджіо:
1. Інтонування в ладу:
  • гами мажору та мінору (3 види) до 2-х знаків;
  • ступені;
  • інтервали (діатонічні);
  • акорди (головні тризвуки з оберненнями; D7 з оберненнями та розв’язанням).
2. Інтонування  від звуку (вгору та вниз):
  • інтервали (діатонічні);
  • акорди (мажорні та мінорні тризвуки, секстакорди, квартсекстакорди, D7 з оберненнями та розв’язанням).
3. Спів з листа одноголосся (наприклад: Г.Фрідкін «Чтение с листа» №96, 98).
 4. Слуховий аналіз:
      а) поза ладом:
  • інтервали (гармонічні та мелодичні);
  • тризвуки (маж., мін., зм., зб.);
  • мажорні та мінорнісекстакорди і квартсекстакорди;
  • D7, йогообернення.
б) у ладу – акордові послідовності (головні тризвуки з оберненнями, D7 з оберненнями та розв’язанням)