ТЕОРІЯ МУЗИКИ
 
  • поліфонічний твір
  • твір великої форми
  • п’єса
  • етюд
Для абітурієнтів з обмеженою підготовкою:
  • поліфонічний твір
  • п’єса або етюд
Музична грамота:
  • знаки нотації, літерні позначення звуків;
  • метр, види метру, ритм;
  • інтервали, консонуючі та диссонуючі інтервали, обернення інтервалів;
  • лад, тональність, квінтове коло; паралельні та однойменні тональності;
  • акорд, тризвук, септакорд; головні тризвуки ладу, їх обернення.
  • D7, його обернення та розв’язання, МVІІ7 та ЗмVІІ7 з розв’язанням;
  • модуляція, споріднені тональності;
  • мелодія, період, каденції;
  • італійські терміни, що позначають темпи;
  • мелізми;
  • траспозиція.
Сольфеджіо:
    1. Інтонування в ладу:
  • гами мажору та мінору (3 види) до 2-х знаків;
  • ступені;
  • інтервали (діатонічні та характерні);
  • акорди (головні тризвуки з оберненнями; D7 з оберненнями та розв’язанням; МVІІ7 та ЗмVІІ7 з розв’язанням).
2. Інтонування від звуку (вгору та вниз):
  • інтервали (діатонічні та характерні);
  • акорди (мажорні та мінорні тризвуки, секстакорди, квартсекстакорди; D7 з оберненнями та розв’язанням, МVІІ7 та ЗмVІІ7 з розв’язанням).
3. Спів з листа одноголосся (наприклад: Г. Фрідкін «Чтение с листа» №131,138).
4. Слуховий аналіз:
а) поза ладом:
  • інтервали (гармонічні та мелодичні);
  • тризвуки (маж., мін., зм., зб.);
  • мажорні та мінорні секстакорди і квартсекстакорди;
  • D7, його обернення;
  •  МVІІ7 та ЗмVІІ7
б) у ладу – акордові послідовності (головні тризвуки з оберненнями, D7 з оберненнями та розв’язанням, МVІІ7 та ЗмVІІ7 з розв’язанням)